Dubai

Vi har nyss kommit fram till hotellet i Dubai. Flygresan var först fruktansvärd för min del. Jag fick så sjukt ont i käken efter att vi lyft så jag visste inte var jag skulle ta vägen. Som tur var hade en annan passagerare värktabletter som jag fick. Efter att ha haft svinont i 2,5 timme försvann smärtan. 

Vi bokade resan efter läkarbesöket i måndags. Ds läkare tyckte att eftersom det såg så bra ut så får han resa utan Optune-maskinen. Så himla skönt! Det är varmt ute fast klockan är fyra på morgonen. Hotellet är superlyxigt. Vårt rum ligger på 43:e våningen. 

Vi var i Dubai för fyra år sedan. Då friade D (i Burj Khalifa). Han gick ner på ett knä och gjorde hela grejen  💕
1 Theresa:

skriven

Å unerbart! Hoppas ni får en riktigt härlig resa!!! 💜 Vad är optune- maskinen för något? Kram

Svar: Optune är behandlingen som D får just nu. Han är med i en studie. Det är elektroder som man sätter på huvudet som är kopplade till en maskin. Han har den dygnet runt vanligtvis. Tanken med elektronerna är att de skapar elektriska fält över hjärnan som stör cancercellernas delning. Kramar 💕
Sara

2 Ingrid:

skriven

Åh så härligt att ni gör om resan. Ha det så skönt o mysigt nu och bara njut.
Kram

Kommentera här: