Ännu en dag

Snart har ännu en dag passerat. Idag har jag verkligen varit aktiv, så nu är jag helt slut. 

Jag åkte till Uppsala imorse, fick ett mindre psykbryt när jag skulle hitta parkering och sedan träffade jag prästen som ska hålla i Ds begravning. Jag var orolig inför mötet, men av anledningar jag inte vill ta upp här. Det blev ett fint möte i alla fall. Efter mötet kastade jag mig in i bilen och körde tillbaka hem för att hinna till psykologen. Psykologbesöket gick också bra. Hon bekräftade mig i mina känslor och tankar. Det var skönt. 

Trots att jag var sjukligt trött när jag kom hem lyckades jag ta mig ut på en löprunda runt Råstasjön. Ärligt talat fick jag gå lite också under de två varv jag tog mig runt. Flåset är inte riktigt där än. 

Hoppas att ni har haft en riktigt fin dag. 

1 Eva:

skriven

Fina du, beundrar din styrka och ork, du är fantastisk 💕

Svar: Tack för din fina kommentar 💜
Sara

2 Anonym:

skriven

Skönt att höra att du tagit dig igenom dagen så bra trots allt som du går igenom och att du kom ut på en löprunda! Endorfiner endorfiner! Hoppas du sover gott i natt! Kram Carin

Svar: Inatt har jag (med hjälp av en sömntablett) faktiskt sovit ganska bra :) Kram 💜
Sara

3 Anonym:

skriven

Tänker på dig varje dag ❤️
Erika

Svar: Tack! 💜
Sara

4 Silje :

skriven

Du er amazing 💜

Svar: Du med, vännen 💜
Sara

5 Hanna Karlsson:

skriven

Kram fina du!

Kommentera här: