Tårarna

Att bryta ihop på badrumsgolvet. Vilken kliché. Så amerikanskt och Hollywood. Men här sitter jag på det uppvärmda golvet med ryggen lutad mot torktumlaren. Ds kudde i min famn är blöt av mina tårar. Jag kan inte resa mig upp. Jag kan knappt andas. Ur mig kommer kvidanden och kvävda skrik. Minnen cirkulerar i mitt huvud. Ett efter ett spelas de upp. Första gången vi sågs utanför min studentlägenhet. När jag lutade mig mot hans bröst och han smekte mitt hår en dag under den sista veckan i hans liv. D i nystruken skjorta, som varje morgon pussade mig hejdå innan han gick till jobbet och han luktade så gott. D som spontandansar i vardagsrummet och jag som skrattar så jag kiknar. När jag bryter ihop under övningskörningen och D lugnt säger "tryck ner kopplingen och lägg i ettan, du klarar det här, ta det bara lugnt". 
 
Snälla kom tillbaka, älskling. Jag behöver dig. 
 
 
1 Linda:

skriven

❤❤❤

Svar: 💜💜
Sara

2 Sanna:

skriven

💕💕

Svar: 💜💜
Sara

3 Susanne:

skriven

Känner såå med dig, dessa smärtvågor som kommer och går efter det man förlorat ngn är det absolut värsta man kan gå igenom.. För mig så lättade de något efter begravningen som liksom var kulmen..

Svar: Ja, det känns lite som att begravningen är som ett slags delmål i bearbetningen. Kram 💜
Sara

4 Susanne:

skriven

Kram och massor av styrka till dig.

Svar: Tack 💜 Kram
Sara

5 Nadia:

skriven

❤❤❤

Svar: 💜💜💜
Sara

6 Anonym:

skriven

♡♡/eva_ha

Svar: 💜💜
Sara

7 Nina Frogner:

skriven

Jag blir så tagen av dina ord. Dina meningar. Sorgen efter din älskade. Det finns inga ord som kan trösta men jag hoppas så att du kan hitta tröst och ro. Det ni hade, har ni fortfarande tillsammans men ändå var för sig. Njut så fort du kan och var sorgsen när du känner för det. Landa i alla dina känslor. Det får ta tid.
Styrka till dig! Kram

Svar: Vad fint skrivet, att det vi hade har vi fortfarande tillsammans, men var för sig. 💜 Kram
Sara

8 Eva Gy:

skriven

❤️

Svar: 💜
Sara

9 Carina:

skriven

Å vad ont det måste göra. Underbara Sara D kommer ge dig styrka trots att han inte är med på samma sätt längre. Kram

Svar: Så är det nog 💜 Kram
Sara

10 Eleonor:

skriven

All styrka till dig!!!!!!!!! Kram

Svar: Tack! 💜 Kram
Sara

Kommentera här: