Fredagsplus

 
+ Ako fruktkolor. Hur gott? 
 
+ Jag har tränat tre gånger på gymmet sedan i fredags. Har alltså nått målet för träning ännu en dag. Så nöjd! 
 
+ Nu har jag lov i en vecka där jag bara ska vara ledig och ta det lugnt. Planen är att boka in en massage. Det här behöver jag. 
 
+ Vi trodde att bilen hade gått sönder, men det hade den inte! Det var förmodligen bara en sten som orsakade ljudet i bromsarna. High five! 
 
+ Vi skulle egentligen ha ätit middag med vänner ikväll, men D mår inte så bra. Vi beställer thaimat istället. Det är så himla gott. 
 
+ Vi lever här och nu. 
 
Vad ligger på era fredagspluslistor? 
1 Tove-Lia:

skriven

Min lista:
+ Min förkylning är NÄSTAN borta
+ Jag är i New York (HALLÅ! SÅ NICE!) och är helt OK med att resa själv for once (jobbresa, men stannar över helgen pga, ja, New York). Tyvärr är alla googlers här som vi känner bortresta pga konferens nästa vecka, men det är så härligt att bara vandra runt.

Massage låter ljuvligt. Köp lite tulpaner också :)

Stor helgkram på er!

Svar: Åh, New York! Är så avis på dig! Älskar den staden 😍 Hur är det att resa på egen hand? Ja, tulpaner måste jag köpa. Brukar köpa nya varje helg, så himla fint att ha hemma. Stor kram ❤
Sara

Kommentera här: