Fredagsplus

Jag härmar Sandra och kör fredagsplus.
 
 
 
+ jag har spenderat eftermiddagen med mamma i Mall of Scandinavia. Vi tog ett glas vin på Klang market, tittade i affärer och köpte en doppresent till ett kusinbarn och en present till min älskade bror som fyller år snart. 
 
+ mina elever har varit så fina idag. 
 
+ jag började en av mina lektioner med att låta eleverna lyssna på klassisk musik, blunda och bara slappna av. Jag har börjat göra små avslappningsövningar med mina nior, på åtminstone en lektion i veckan. Jag tror att det är bra både för dem och mig. Win win! 
 
+ jag har hittills gjort fyra st yogapass. De har varit utmanande men så givande. Imorgon ska jag göra det femte passet. 
 
+ vi har precis ätit så himla god thaimat, och nu ligger vi i soffan. Älskar att ligga här bredvid min underbara D och bara vara. 
1 Anonym:

skriven

Jag har så svårt att förstå hur du förhåller dig till det här med döden, vill såå inte vara respektlös utan söker kanske mer "svar" på hur man hanterar ett sånt faktum.. Finns inget rätt eller fel. Kan du "glömma" av: koppla bort? Får du panik elle kan du hantera det? Du verkar vara så stark, felanvänt ord ofta för vad ska man annars göra?

Kärlek ❤️

Svar: Jag tänkte svara på din fråga i ett inlägg, som kommer om en liten stund. Kram ❤
Sara

Kommentera här: