Soliga dagar

Mitt humör har svängt så himla mycket de senaste dagarna. Allt ifrån att livet är fruktansvärt jobbigt till att livet är underbart och så vackert. Det gäller att parera de negativa svängningarna så gott det går, och hela tiden påminna mig om att det kommer en bättre stund snart. 
 
Idag har jag haft en riktigt bra dag. Det började med att jag lunchade med två fd kollegor. Vi skvallrade, gullade med As bebis, åt hamburgare och drack varsin cider. Livet! Sedan gick jag cirka 100 meter fram på Rörstrandsgatan och mötte upp bästa Lotta för en fika. Vi har lärt känna varandra genom våra bloggar, då hennes man också har cancer. Så himla fint att få ses på riktigt och bara snacka på om allt och inget. Särskilt skönt är det att få prata om hur det är att vara anhörig, sådant som de flesta andra inte har någon inblick i. Älskar att träffa nya människor när det bara klickar. Så fint. 
 
 
Nu väntar jag på att en vän ska komma förbi och dricka ett glas vin. Hur lyxig dag har jag inte? 
 
 
1 Carina:

skriven

Bra! Önskar dig många fina dagar som denna :) Kram

Svar: Tack! Kram ❤️
Sara

2 Hanna Karlsson:

skriven

Visst är det härligt när det bara klickar och det är som om man alltid känt varandra. :-)

Svar: Ja, det är så himla härligt verkligen! :)
Sara

Kommentera här: