Ofattbar sorg

Idag tog min älskade Daniel sina sista andetag på den här jorden. Daniel är den bästa personen jag någonsin mött. Hans kärlek, omtanke, passion, tacksamhet, givmildhet och tålmodighet kommer leva vidare inom oss så länge vi lever. Han älskade att leva, och han gjorde alltid det bästa av situationen. Att leva vidare utan honom känns omöjligt. Att ta ett andetag utan honom känns omöjligt. Jag vet att han vakar över oss alla, för det är en sådan person han var. Han satte alltid andra personer framför sig själv.
 
 
1 Ullis:

skriven

Åh Sara…jag tänker på dig hela tiden……det är fruktansvärt jobbigt det du går igenom. Enda trösten är att han lider inte mer. Stor kram!

2 Anonym:

skriven

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

3 Tove-Lia:

skriven

Sara, jag är så otroligt ledsen. Daniel kommer alltid finnas med dig, och vaka över dig. Massa massa massa kramar

4 Anonym:

skriven

Jag beklagar sorgen och skickar mina allra varmaste kramar till dig. Carin ❤️

5 Caroline:

skriven

Jag beklagar verkligen sorgen. Stor kram

6 Sanna:

skriven

Vad oerhört ledsamt att höra... Jag finner inga andra ord än att jag beklagar sorgen och att jag tänker mycket på dig❤️❤️

7 Theresa:

skriven

😢 Jag beklagar finns fina du... Han kommer alltid finnas med dig! 💜 Ta hand om dig nu! Kramar och kärlek till dig! ❤

8 Susanne:

skriven

Sov gott D 💞 Ta hand om dig Sara 💚

9 Lotta:

skriven

Så fruktansvärt orättvist. Ta hand om dig fina du ❤️ Fuck cancer!!

10 Hanna Karlsson:

skriven

Åh så ledsen jag blir. Jag tänker på dig och kan inte föreställa mig den smärta du känner. Kramar

11 Eva Gy:

skriven

Tänkt så mycket på dig i dag💗Beklagar din förlust av din älskade D💗

12 maria:

skriven

beklagar sorgen

13 Minna Pennhage :

skriven

💜💜💜

14 Anonym:

skriven

Jeg tenker på deg og føler med deg!

15 Anna-Karin:

skriven

Åh Sara, beklagar! ❤️ Så tungt! Men du kommer att klara det här även om det känns helt omöjligt just nu. Och ni kommer träffas igen, det är min fasta övertygelse! Stor varm kram

16 Ingrid:

skriven

Sara, jag vet inte vad jag ska skriva. Det är så ofattbart trots att man vet vad som ska komma, att helt plötsligt dagen d är där, den där dagen man fasat för så länge. Hoppas du har bra stöd runt dej nu. Kram

17 Anonym:

skriven

Så hemskt sorgligt. Tänker på dig även om jag inte känner dig! ❤️ All styrka.

18 Anonym:

skriven

Nej jag känner er inte, men tårarna rinner och jag känner din bottenlösa sorg.
När man ser in i D's ögon på bilden, så fyllda av värme och kärlek till dig...då vet man bara...en sån kärlek kan inte dö...
Ni skiljs åt för en tid, men ni möts igen...en sån kärlek kan inte dö..!
Alla vi som följer dig kan inte lyfta din sorg...men vi håller om dig som medmänniskor...vi önskar dig kraft och vila...

19 Anonym:

skriven

Styrke kramar till dig 💕💕

20 Edda:

skriven

Beklagar sorgen! Kramar

21 diamondscharm.blogg.se:

skriven

Åh nej :( jag gråter fast jag inte känner er, vilket fruktansvärt lidande! Han vakar garanterat över er alla 💙 jag var hos ett medium efter Vincents bortgång och jag blev betydligt lugnare i själen efter det besöket. Det hon sa är inget man kan googla sig till så hon fick mig att tro på att mina nära och kära finns där i min närhet. Ta hand om dig så gott det går nu, en minut i taget ❤️ kram

22 Anonym:

skriven

Beklagar din stora förlust ❤️

23 Anonym:

skriven

jag beklagar sorgen och tycker att det är så orättvist att D inte fick mer tid på jorden och att ni inte fick mer tid tillsammans ..Fuck cancer! Skickar styrke kramar till dig Sara ❤️ Linda i NL

24 Anonym:

skriven

Så orättvist, beklagar verkligen. Har följt er kamp ett tag, så snabbt det gick på slutet... Sänder tankar till dig

25 Linda:

skriven

Sara...vackra Sara...Jag beklagar sorgen.Jag har läst din blogg länge och din och Daniels kärlek har berört mig på djupet.För er kärlek har lyst starkare än all jävla cancer och helvete ni fått gå igenom.Önskar jag kunde hjälpa att bära dig nu och en tid framöver.Tusen kramar❤❤❤

26 Anonym:

skriven

Beklagar sorgen ❤️

27 Anonym:

skriven

Så ledsen 😢💗. Kan inte föreställa mig din smärta. Varma kramar

28 Martina:

skriven

Många många styrkekramar! Allt det goda i honom lever vidare i dig! Er kärlek varar för alltid!

29 Anonym :

skriven

Man kunde utläsa från din blogg att han verkligen var en fin o omtänksam man. Detsamma kan man säga om dig som kvinna. Ta en stund i taget. Sorg går i vågor, man bär den alltid med sig men man lär sig bära ryggsäcken.

30 Monica:

skriven

Skickar dig massor av kärlek och kramar i cyberrymden ❤️❤️❤️ Finns inga ord att beskriva vad du går igenom nu... Mer än att Daniel har ingen smärta mer och han kommer alltid finnas med dig på många olika sätt❤️ Alla värdens kramar skickar jag till dig 💕💕💕💕

31 Anonym:

skriven

Du finns i mina tankar Sara! 💜

32 Anne:

skriven

Så grymt, så obeskrivligt sorgligt och smärtsamt. Tänker på dig❤️

33 Malin:

skriven

Beklagar sorgen❤️Kram

34 Pernilla :

skriven

Jag beklagar...

35 Anonym:

skriven

Jag känner ej er men beklagar djupt det inträffade. Tänker på er och sänder styrkekramar

36 Anonym:

skriven

Jag beklagar sorgen, ta hand om dig. Många styrkekramar och varma tankar till dig Sara!

37 Anonym:

skriven

Tänker så mycket på dig och på era familjer. Det finns inget att säga som tar bort allt det hemska.
Vi är många här ute som omger dig och er med kärlek, styrka, mod och kraft att orka ta en minut i taget....
Varma kramar i allt det fruktansvärda ❤️
Erika

38 Nadia :

skriven

Åh Sara beklagar verkligen sorgen ❤❤❤ Vila i frid D ❤

39 Linnéa i Colorado:

skriven

Sa som du beskriver honom sa later han som en otrolig manniska och partner. Jag ar se ledsen att er karlekshistoria fick ett tidigt slut och att livet blev fel. Vi tanker pa dig.

40 Evelina:

skriven

Tänker på dig. Beklagar <3

41 Anonym:

skriven

❤️

De varmaste kramar

/Annika K

42 ISA:

skriven

jag beklagar verkligen. Får en sån himla klump i halsen av detta inlägg. Skickar en stor kram <3

43 Emilia:

skriven

Nej, jag finner inga ord. Jag beklagar din förlust. Tänker på dig och er familj. Stor Kram

44 Malin:

skriven

Kanner inte er, men grater for din skull nar jag laser detta. Jag beklagar forlusten. Tanker pa dig och din familj.

45 Anonym:

skriven

Sov gott D ❤️
Många kramar till dej Sara ❤️

46 Anonym:

skriven

Beklagar din och er förlust så innerligt. Livet borde ha sett annorlunda ut för er. Så orättvist ❤️

47 Anonym:

skriven

Jag har följt er ett tag och känner så med dig idag. Sorgen är grym och ofattbar. All kärlek till dig och dina anhöriga!

48 Elin :

skriven

Fina Sara, jag vet inte vad jag ska skriva mer än att jag är otroligt ledsen och tänker på dig. Kram ❤️

49 maria:

skriven

Så sorgligt och så tungt! Hoppas du får allt stöd som går att få i denna tuffa svåra tid!

50 Ylva:

skriven

Tänker på dig i din svåra stund! Även om det känns omöjligt i denna stund så är det min övertygelse att livet kommer att ljusna igen. Daniel kommer alltid att vara med dig i alla minnen. Så småningom kommer de jobbiga från sjukdomen att blekna och överglänsas av alla era fina minnen!

Stor kram!

51 Linda:

skriven

Känner med dig. Fuck cancer!

52 ulrika:

skriven

Vet inte vad jag ska skriva. Men jag tänker på dig i denna ofattbara sorg...<3

53 Eva:

skriven

Jag finns här för dig om du vill prata.
Glöm inte att be om hjälp med vad det nu må vara.
Inte lätt men förstår att folk i ens närhet ibland kan ha känslan av att inte vilja störa. det är nog i största välmening. Stör så mycket du behöver.
Styrkekramar 💕💕💕💕

54 Linda:

skriven

beklagar sorgen ❤️

55 Anonym:

skriven

Jag har följt din blogg under en ganska lång tid. Är så ledsen för din/er skull. Sitter i precis samma situation som du. Tårarna rinner hela tiden och jag är extremt medveten om att jag skall igenom samma sak. Jag vet verkligen inte vad jag skall ta mig till. Känner dig inte, men ändå känns det som du är en bland mina närmaste. // Kram

56 Maria:

skriven

Jag beklagar så. Har följt er resa med sjukdomen en period. Du skriver så fängslande och bjuder på dig så. Daniel vakar över dig nu. Många styrkekramar från mg.

57 Therese:

skriven

Varma kramar <3

58 HEDAN:

skriven

Jag vet inte vad mer jag ska säga än lycka till med att börja må bra igen. Du förtjänar verkligen det. Kram 4 u.

59 Anonym:

skriven

❤️

60 Karin:

skriven

❤️

61 Hanna :

skriven

Beklagar sorgen så oerhört mycket. Ta en dag i taget. D finns hos dig, och lever vidare genom dig, det kommer han alltid att göra. Ta hand om dig så bra du bara kan. Mängder av styrkekramar.

62 Jessie:

skriven

Usch, så oerhört tråkigt. :'-( Det är inget som någon ska behöva få uppleva. Jag beklagar verkligen sorgen och sänder styrkekramar till dig. <3

63 polly:

skriven

Å nej vad tråkigt. Jag beklagar, kan verkligen inte sätta mig in i det du går i genom. Styrkekramar till dig.

64 Eleonor Walston:

skriven

Jag beklagar din forlust. Gud sa sorgligt :'(

Kommentera här: