De här tårarna



De här tårarna. De vill inte ta slut. Jag vill inte att de ska ta slut, samtidigt som jag inte vill något hellre än att le åt allt det fina i världen. Våra minnen, mina vänners lycka, allt vackert som jag är omgiven av. Jag gråter av saknad. Jag saknar min allra bästa vän. Min klippa. Jag saknar hans leende. Jag saknar hans varma och trygga famn. Jag saknar hans skratt. Jag saknar hans sätt att tro på sig själv. Jag saknar att inte kunna ringa honom när något händer för att höra hans röst lugna mig, peppa mig och få mig att känna mig älskad för den jag är. 

Så de här tårarna fortsätter att rinna. Snart torkar de för att åter rinna ner för mina kinder en annan dag. En annan kväll. En annan timme.


1 Lotta:

skriven

Usch sara. Det gör ont i mig när jag läser. Eftersom vi lever såsom vi gör så ligger detta så nära mig och jag skulle gå sönder av saknad. Det är ju ens andra hälft :( Ses gärna nån dag på en fika när jag är i Stockholm! Stor stor kram ❤️

Svar: Hoppas att det har gått så bra som möjligt för er idag 💜 Stor kram
Sara

2 Susanne:

skriven

Kram 💜

Svar: Kram 💜
Sara

3 Eva H:

skriven

Varma styrkekramar <3

Svar: Kram 💜
Sara

4 Hanna Karlsson:

skriven

Kram! <3

Svar: Kram 💜
Sara

5 Maria A:

skriven

Älskade, fina vän! ❤💕💞

Svar: Puss gumman 💜
Sara

6 Silje:

skriven

💗

Svar: 💜
Sara

7 Nadia:

skriven

Kram på dig Sara ❤

Svar: Kram 💜
Sara

8 Christina:

skriven

Hemskt sorgligt. Styrka och värme till dig i din djupa sorg.

Svar: Tack 💜
Sara

9 Anonym:

skriven

Kram fina Sara! Det är tufft när sorgen väller fram som stora vågor. Tänker på dig! Kram Carin ❤️

Svar: Kram 💜
Sara

10 Ylva:

skriven

Mitt hjärta blöder för dig! Så tomt det måste vara, när din gemenskap är bytt till ensamhet! Den som fanns där för att dela livet och tankar om det, inte finns längre, och inte bara saknas för dig, utan inte finns över huvud taget! Jag förstår att man måste bli halv! Jag tänker mig att det känns som att halva huset har försvunnit, och där det satt ihop med dig så är det bara rum utan en vägg, där det kan blåsa och regna in. Kanske har du fått upp lite skyddsplast, men ibland blåser det sönder...

Svar: Vad fint beskrivet. Lite så är det 💜
Sara

11 Anonym:

skriven

Låt dom rinna.. man behöver få gråta för att komma vidare.. för om en tid kommer du stå stark och känna allt de där fina.. d kommer vara med dig.. låt dig känna.. han är där , bredvid ... du kan prata med honom men får kanske inget svar.. om du låter dig tro och våga tro på att han faktiskt finns , men i en annan skepnad.. kram på dig

Svar: Kram 💜
Sara

12 Carina:

skriven

Hej igen, Det är ett tag sedan jag skrev nu, det har hänt så mycket. Min bror är borta nu, från diagnos till att han dog tog den 10 månader. Kommer ta ett tag innan jag förstår, saknaden är förstås svår. Jag vill att du ska veta att du varit ett stöd för mig, det har varit bra för mig att följa din blogg. Du är en fantastisk person Sara! Kram Carina

Svar: Jag beklagar din sorg, Carina 💜 Jag hoppas att slutet blev så skonsamt som möjligt för din bror. Det värmer mitt hjärta att få höra att jag har kunnat vara något slags stöd mitt i allt jobbigt. Stor kram 💜
Sara

13 Carina:

skriven

Fina du, Ja saknaden gör ont! Min bror har gått bort i samma diagnos som din älskade. Jag hörde från en vän att de två första åren är värst. Tankar och kramar till dig!

Svar: Stor kram ❤️
Sara

Kommentera här: