Frustration på hög nivå

Jag är så frustrerad att jag gråter. Det är för känsligt att skriva om varför här, men jag måste bara få skriva av mig om känslan.

Det är som att vissa människor gör allt för att komplicera saker och förstöra för andra. Det är så otroligt frustrerande. Jag vill bara snabbspola tiden några veckor framåt, så att jag aldrig mer behöver träffa den här personen igen. Jag är trött på människor som kliver på andra, som låtsas att de gör saker av välmening när det egentligen enbart handlar om att tillgodose sina egna behov, som försöker använda sig av maktspel och som tror sig ha makt över saker som de inte har makt över. 

Jag är trött på att kämpa. Jag är så sjukt jävla trött. Jag vill bara ha ett andningshål. En liten stund i livet där jag kan få återhämta mig. Jag gav allt till D. All min kärlek och all min tid. Jag har kämpat varje jävla dag sedan D blev sjuk. Varje dag har varit en kamp för att orka, för att vilja, för att ställa upp.

När den här personen beter sig på det här sättet är det som att slå mig rakt i ansiktet och säga att jag inte har gjort nog. 

Jag vill bara gå och lägga mig och vakna om en månad.
1 Anonym:

skriven

Åh Sara! Du behöver så mycket kärlek, omtanke och uppmuntran som man bara kan få och ingen som beter sig illa mot dig!!! ❤️ Hoppas att du kanske kan prata med någon om det och få stöd. Jag saknar min man något oerhört när någon beter sig illa mot mig. Det är tufft det du och jag gått igenom. Tänker på dig! Många kramar från Carin 😘❤️

Svar: Det är precis vad jag också gör. Önskar så att D hade varit här och hjälpt mig. Han var min klippa ❤️ Tack för din omtanke, Carin ❤️ Många kramar 😘❤️
Sara

2 Eva Gy:

skriven

Hejja dig! Att strida för något som är självklart i din sorg och känsla är allt annat än ok! Kram🌸

Svar: Tack Eva! Stor kram 💜
Sara

3 Hanna Karlsson:

skriven

Fy vad jobbigt. Hoppas att det ordnar sig!

Svar: Tack, fina du 💜
Sara

4 diamondscharm.blogg.se:

skriven

Vet precis hur det är, jag har blivit helt mållös över vissa i vår omgivning sen allt hände. Hur de pratar skit, går bakom ryggen, är egoistiska och har mage att göra allt för att ens sorg ska bli outhärdlig vilket den redan är många dagar. Nä tvi fan för sånt folk. Stor kram till dig, du är så mycket bättre än vad de nånsin blir

Svar: Tack, fina fina du 💜 Stor kram till dig med. Vi ska klara oss ur det här 💜
Sara

5 Anonym:

skriven

Hej igen Sara! Hoppas du mår lite bättre och får sova gott i natt! Kram kram Carin ❤️

Svar: Tack fina 💜 Jag tog en sömntablett och sov faktiskt bra inatt, det var väldigt skönt. Hoppas du får en fin dag. Kram 💜
Sara

6 Nadia:

skriven

Kramar Sara ❤ 🌹 är i läget när orden är svåra att hitta. Men vill att även en fåordig Nadia finns här för dig ❤

Svar: Kram Nadia 💜 Hur går det för er? 💜
Sara

7 Sandra:

skriven

<333

Svar: 💜💜💜
Sara

8 Anonym:

skriven

Hej Sara! Hoppas du kommer ut i dag och kan njuta av det underbara vädret! Var rädd om dig, du är skör efter allt du har gått igenom. Tänker på dig! Kram Carin 😘❤️🌞

Svar: Tack fina 💜 Kram 💜
Sara

9 Anna:

skriven

Fy fasen alltså, hoppas (som de ovan redan sagt) att du kan prata med ngn och att du sen slipper ha såna här människor i din närhet!
styrkekramar <3

Svar: Tack 💜 Jag är så tacksam som har fantastiska vänner. Kram 💜
Sara

10 Tove-Lia:

skriven

Åh Sara, vad otroligt kämpigt det låter. KRAM!

Svar: Ja, fy vad det är tröttsamt 😔 Berättar mer imorgon. Kram 💜
Sara

11 Sevanna:

skriven

Det viktigaste är att du och D vet att du har varit där och kämpat! Sen spelar det absolut ingen roll vad andra säger eller tycker! Folk kommer alltid ha åsikter oavsett vad du gör. Du måste bara lära dig att borsta av det och inte ta åt dig! Vet att det är lättare sagt än gjort... ❤️ /Sevanna

Svar: Tack bästa Sevanna 💜 Det är så himla svårt, men jag ska göra mitt bästa. Jag kommer att komma ur det här som en starkare människa i alla fall. Kram 💜
Sara

Kommentera här: