Dagen


Jag, lillebror och lillebrors underbara flickvän gick på bio idag. Vi såg Djungelboken. Inte riktigt min typ av film, men den var ganska bra. D skulle verkligen ha tyckt om den. 

På kvällen tog jag en långpromenad i kvällssolen. Det var skönt, men samtidigt jobbigt. Promenaden väckte många minnen och jag fick kämpa för att hålla emot tårarna. Så fort jag kom innanför dörren brast det. En riktig cry fest. 

Idag är det en månad sedan D dog. Jag älskar dig. Nu och för evigt. 
1 Hanna Karlsson:

skriven

Åh finaste, det är så orättvist.

Svar: Kram 💜
Sara

2 Nadia:

skriven

❤Kram ❤

Svar: Kram 💜
Sara

3 Tove-Lia:

skriven

Kram och hoppas du får en fin dag idag! <3

Svar: Tack detsamma, Tove-Lia 💜🌸 Kram
Sara

4 Silje :

skriven

Den filmen har jeg så lyst til å se☺

Fine der er💜 godt å komme seg ut. Det er viktig💜

Svar: Tack gumman 💜
Sara

5 Nina Frogner:

skriven

Fick ett leende på läpparna... Du skriver att D hade gillat filmen. Tror du att du satt ensam, utan honom? Det tror inte jag 😊
Allt sker av en anledning tror jag...
Skickar en stor kram!

Svar: Kram! 💜
Sara

6 Sandra:

skriven

Jag måste säga att jag är så himla glad över att du skriver den här bloggen. Du skänker så mycket styrka via dina inlägg och det är så fint att ta del av.

Svar: Tack, vad fint 💜
Sara

Kommentera här: