Rustar för krig

Jag rustar mig för krig. Lite så känns det. Som att kriget kommer utbryta när D dör. Men sedan slår det mig, jag är ju mitt uppe i det. Kriget. Kaoset. Det är ju just nu. Hela tiden. 

Imorgon ska vi till KS och få resultatet på den MR D gjorde i onsdags. Så jävla jobbigt, som vanligt. Jag ser till att alla kläder är tvättade, att det är städat och att allt är ordnat. Redo för katastrof. Redo på att höra det värsta. Som varje gång. Fruktansvärt. Jag önskar att vi slapp det här. Jag önskar att vi bara fick leva ett normalt liv utan cancer. Åtminstone utan ordet obotlig framför cancern. Att få känna lite hopp. 

Så vad gör jag mitt i allt? Bakar en blåbärspaj. Helt logiskt. 
1 Theresa:

skriven

Jag hoppas det gick bra idag!
Många kramar! ❤

Svar: Det gick bra idag 💜 Kram
Sara

Kommentera här: