Champion

D testar en behandlingsform med en maskin som heter Optune (från företaget Novocure). Idag då har vi bytt elektroder på hans huvud, så han passade på att ta en dusch och fräscha till sig lite. Jag fick lite panik när jag skulle sätta på elektronerna. Som alltid vill jag inte göra något fel, och kontrollbehovet kommer fram. Jag hoppas att de sitter bra nu i alla fall. Om elektronerna släpper så måste jag sätta på nya, och det vill verkligen inte göra inatt. 

1 Ingrid:

skriven

Hur länge ska han ha på den?
Vårt blodprov hade blivit lite bättre men ligger fortfarande för lågt för cellgift. Min ena hund har blivit jättesjuk också, hon hade nästan inga röda blodkroppar och fick blod och äter nu kortison, så det är rena sjukhuset här nu.
Jag fick en bok, Mina förklädda gudar av Arne Reberg, av min dotter. Arne fick en hjärntumör och hade fått beskedet att han hade högst 2 år att leva. Det var 17 år sen och han är frisk idag. Ett litet boktips bara, min man har läst den och tyckte den var bra.
Kram

Svar: Men fy, vilken otur ni har :( Hoppas att du får hålla dig frisk i alla fall. Han ska ha den i ett år till att börja med, för det är så lång tid det är kvar av studien. När studien är klar så får de behålla den om de vill. Kram
Sara

2 Linda:

skriven

Ser profsigt ut! Bra jobbat! Ha en fin helg!!

Svar: Tack detsamma! Kram
Sara

Kommentera här: