Ett sista farväl


Vilken dag. Så vacker. Så hemsk. Domkyrkan var nästan full av människor och det var fantastiskt att se. Jag vet att D hade blivit så sjukt nöjd över att så många var där för hans skull (jag kan se hans stora leende framför mig). Att så många var där visar hur mycket han betyder för så många. 

Jag berättar mer en annan dag. 

Ta hand om er. Lev livet. Älska. Visa att ni älskar. 
1 Linda :

skriven

❤️

Svar: 💜
Sara

2 Caroline:

skriven

Så vackert men så grymt. Vissa saker är helt enkelt omöjliga att förstå.

Svar: Verkligen! 💜
Sara

3 Anonym:

skriven

Så fantastiskt vackert💕i stunden av sorgen! Kramar💕

Svar: Kramar 💜
Sara

4 Nina Frogner:

skriven

Så vackert ❤️ Det är en hemsk dag samtidigt så vacker då många slöt upp i kyrkan för att hedra D! Underbart!
Det är inte ett sista farväl... Det är ett hejdå tills ni ses igen 💕
Var rädd om dig.
Kramar

Svar: Det var fint sagt 💜 Kram
Sara

5 Eleonor :

skriven

Forstar att det ar hemskt jobbigt :(

kram till dig!!!!

Svar: Kram 💜
Sara

6 Nadia:

skriven

❤❤❤❤

7 Ullis:

skriven

Jag blir alldeles "choked up" - så fantastiskt fint men så sorgligt……hoppas du är ok gumman. Har tänkt jättemycket på dig. Kram!

Svar: Tack Ullis 💜 Kram
Sara

8 Bambi:

skriven

Har inte kommenterat din blogg innan trots att jag har läst den. Har liksom aldrig funnit rätt ord att skriva ner om allt som du och D har kämpat emot.
Men nu måste jag ändå skriva... Du är så stark. Han var så stark. Det är en sån sorglig historia - men jag har beundrat erat mod och eran styrka.

Beklagar din sorg så enormt. Skickar många tankar till dig.

Svar: Tack, vad fint skrivet 💜 Jag uppskattar verkligen dina ord. Kram 💜
Sara

9 Jessie:

skriven

En massa styrkekramar till dig. <3

Svar: Kram 💜
Sara

Kommentera här: