Retail therapy

Idag spenderade jag och M eftermiddagen på stan för lite retail therapy. Vi är bäst på att motivera köp, för vi är faktiskt värda allt och lite till efter det här året. Målet med rundan, förutom att få hänga med varandra, var skoinköp. Det bästa är att M har bättre koll på vad jag har för skor, än vad jag själv har. Ett par ballerina och ett par löpskor senare kände jag mig nöjd (även om jag gärna skulle slagit till på ett par riktigt snygga högklackade - de här!). 

 
Med de här snabba skorna ska jag ta mig ut i löpspåret har jag tänkt. Eftersom de var svinigt dyra, så hoppas jag verkligen att de ska hjälpa mig slippa skador. Kanske måste jobba lite på löpstegen också. Möjligtvis. Jag längtar hur som helst efter att flåsa runt Råstasjön och fyllas av endorfiner.
1 Anonym:

skriven

Snygga skor! Asics är riktigt bra i kvalitén!!!

Svar: Tack 😁 De är sjukt sköna!
Sara

Kommentera här: