Trasslig och trött

Jag känner mig lite som fotot jag tog på körsbärsblommorna i Kungsträdgården idag. Trasslig. Mörk, men med ljusglimtar. Lite som en stjärnhimmel. Vackra blommor och vackra minnen mot en grå, trött och sorgsen himmel. 

Hur mår ni? Hur spenderar ni er helg? 
1 diamondscharm.blogg.se:

skriven

Jadu här är det rätt mörkt också men försöker få nån slags livskvalité och inte fastna. Helgen blir lugn med lite promenader om vädret är hyfsat. Hoppas du får en ok helg trots allt. 💙

Svar: Kram 💜
Sara

2 Nadia:

skriven

Anders symtom förvärras och skrämmer. Men ljusglimten att vi varit tillsammans med våra små barn. Men gråa bakgrunden med hjärncancer symtom är med hela tiden.
Tänker på dig ofta och även . Fint foto från kyrkan och samtidigt obegripligt.
Kram / Nadia ❤

Svar: Vad jobbigt att Anders blir sämre, Nadia. Jag lider verkligen med er 😣 Det finns inget man kan säga i sådana här situationer, mer än håll ut. Hoppas att du har lite tid där du får rå om dig själv lite. Stor kram 💜
Sara

3 Eva:

skriven

Fina Sara! Fy vad livet kan va tungt! Mina problem blir så små när jag tänker på dig, och jag hoppas du en dag får uppleva sann kärlek igen som du gjort med din älskade Daniel 💜

Svar: Tack, fina Eva 💜 Jag hoppas också det. Kram
Sara

4 ISA:

skriven

fina du, jag tänker på dig. Jag förstår att livet är tungt nu, jag vill bara skicka en kram och säga att OM du vill prata med någon heeelt utomstående så är det bara att maila. har ju följt er "resa" ett tag och känner en viss samhörighet med dig ändå <3

Svar: Tusen tack, fina Isa 💜 Blir så glad när jag går in på din blogg ☺ Kram
Sara

5 Sevanna Ohanian :

skriven

Fina du! Jag hoppas att du finner ljuset igen i ditt liv... ❤️

Svar: Fina Sevanna 💜 Tack för att du kom på begravningen. Stor kram
Sara

6 Carina:

skriven

Fina Sara! Att du orkar höra hur vi har det mitt i ditt eget. Men som jag skrivit tidigare fick min bror diagnosen i somras och nu i december kom de första symtomen på att en ny tumör kommit till. Min bror har varit på hospice ett tag nu och jag ser hur han försvinner i från oss mer och mer. Kram
Min brors dotters blogg:
https://sturegatan54.wordpress.com/2016/04/13/jobbiga-saker/

Svar: Åh, Carina 💜 Jag lider med dig! Så fruktansvärt när det börjar gå utför. Har ni fått höra hur mycket tid han kan ha kvar? Stor kram 💜
Sara

7 Carina:

skriven

Nej jag vet inte Sara, har inte sällt frågan då jag vet att det är svårt att svara på. Men de kanske vet mer än jag tror. Kram

Svar: Jag förstår det. Det är nog när det är nära slutet som de kanske kan säga att det är dagar kvar eller så. Jag var så kluven mot slutet och ville både veta och inte veta hur mycket tid det var kvar för att ha något att förhålla mig till. Kram 💜
Sara

8 Hanna:

skriven

Så fint beskrivet, men så sorgligt. Jag tänker på dig varje dag.

Svar: Tack! Kram 💜
Sara

9 E:

skriven

Min helg..........
Som så många gånger så var han onykter och grälsjuk då jag kom hem.
Har lärt mig och inte nappa på kommentarerna eller tonfallet.
Delar av lördagen var okey
Söndag var hyfsad.

Styrkekramar till dig <3



Svar: Kära E, det låter fruktansvärt jobbigt. Önskar att jag kunde göra något för dig. Stor kram 💜
Sara

Kommentera här: