På banan igen

Det är så obeskrivligt skönt att vara på banan igen. Det var några fruktansvärt jobbiga dagar där allt var en kamp. Nu känns livet ljust och lätt igen. Tacksamheten sköljer över mig. Jag lever och jag mår bra. Idag har jag till exempel hunnit med att luncha med min bror, sola i Hagaparken ätit middag med E på min uteplats och joggat en runda.

Och förresten, den där känslan en får när en ligger i Hagaparken och solar i godan ro, och frisbeemarodörerna ställer sig ca 1 meter ifrån en. Det enda jag tänker är "snälla, träffa mig inte i ansiktet". Är det bara jag? Och hur gammal är jag nu, 75?

1 Anonym:

skriven

Kram Sara! Vad glad jag blir att du mår bra! ❤️ Carin

Svar: Kram! ❤️
Sara

2 Hanna Karlsson:

skriven

Vad skönt att du mår bättre igen. <3

Svar: Kram ❤️
Sara

3 Nina Frogner:

skriven

Skönt att dagarna är bra oxå!
Jag kommenterade för längesen att D är med dig vart du än är... Jag kan varmt rekommendera Ljusfolket o Mellan himmel och jord av Benny Rosenqvist! Orkar du så läs de om du inte redan gjort det ❤️ Helt underbara böcker med många tankeställare o aha upplevelser.
Kramar

Svar: Just det, då ska jag försöka läsa dem. Tack för tipset! Kram ❤️
Sara

4 Susanne:

skriven

Vad skönt att höra 💜

Svar: Kram ❤️
Sara

5 FrökenTV, bloggen om tv och film:

skriven

Skönt :)

Svar: Verkligen! :)
Sara

Kommentera här: