Vad vi har gjort hittills


Vi har hälsat på på Google. Här är utsikten från en av deras uteplatser. 

Vi har promenerat på Highline park.


Vi har varit uppe i Top of the rocks och sett ut över Manhattan. 

Vi har hängt på Times square.

Vi har ätit frukost...

och middag i Central park.

Idag väntar nya äventyr. 

1 Tove-Lia:

skriven

Ser ljuvligt ut! Hoppas christian tar hand om er :)

Svar: Det gör han verkligen :) 💜
Sara

2 Hanna Karlsson:

skriven

Jag vill också åka till New York. Det är ett av mina drömresemål!

Svar: Det är en fantastisk stad! Även om det här är min fjärde gång här så älskar jag den lika mycket som första gången jag åkte hit 💜
Sara

3 Alex i München :

skriven

Ser helt underbart ut. Jag vill åka tillbaka snarast men väntar nog till Nils är lite äldre, får bli andra delar av USA före

Svar: Ja 💜 Det är ju inte den mest barnvänliga staden, kan jag tänka mig.
Sara

4 Anonym:

skriven

Hej Sara! Roligt att se att du har det bra i NY! Jag är också i USA (Kalifornien). Har besökt en underbar familj som jag bodde hos för länge sedan och fått så mycket kärlek och omtanke. Det var underbart! Hoppas du och din bror får en fortsatt rolig resa! Kram Carin

Svar: Vad härligt, Carin! Kalifornien är ju himla fint. Vad skönt att de tar hand om dig 💜 Kram
Sara

5 Anonym:

skriven

Läste precis din blogg om din man och dig! Jag beklagar att du miste honom och till den hemska sjukdomen. Min Pappa dog också av Glioblastoma - det är 10 år sedan men jag tänker på honom varje dag... Märkligt nog så fick jag för mig att söka bloggar om detta just ikväll och hittade din blogg... Lustigt nog ser jag att du precis befinner dig i NYC - jag bor sedan 2,5 år 50 min norr om staden! Njut livet, njut NYC och du, din D är med dig på din resa - du ser honom bara inte längre. Kram och styrka!

Svar: Tack för din fina kommentar. Vilket sammanträffande 💜 Stor kram
Sara

6 Sanna:

skriven

Ser helt underbart ut. Njut <3 vill verkligen dit själv en dag alltså <3 kramar

Svar: Vi har haft det helt fantastiskt! Du borde verkligen åka hit någon gång 💜 Kram
Sara

Kommentera här: