Det blev vår igen

 
I vintras tänkte jag: det blir vår igen. Vad som än händer, så blir det vår igen. Nu är vi här. I början av våren. Jag hade hoppats på att det skulle bli vår för dig med, D Jag skulle ju inte gå våren till mötes själv. Medan isen smälter tänker jag på allt vi inte kommer uppleva tillsammans. De där stora händelserna i livet som att få barn och se dem växa upp. De där små sakerna som att sitta på en brygga i Hagaparken och se våren sprida ut sig över viken. Alla viktiga och oviktiga stunder. Alla stunder. Alla sekunder som du är någon annanstans och jag är här. På bryggan. Ensam, men med dig i hjärtat.
1 Carina:

skriven

Stor kram till dig Sara. Ja tänk att tiden rullar på trots allt som händer.

2 Eva Gy:

skriven

❤️

3 Sara:

skriven

Kram!

4 Linda:

skriven

Kram till dig Sara❤❤❤

5 Silje :

skriven

Du har så mange som bryr seg om deg vennen <3

6 Nadia:

skriven

7 Anonym:

skriven

Så fint du skriver! ❤️ ❤️ ❤️

8 Eva:

skriven

<3 Kram

Kommentera här: