Han kommer dö

Det går inte att förklara känslan av att vänta på att D ska dö. Helt fruktansvärt känns det. Jag kom hem för en stund sedan. Pappa sover här inatt. Att vara hemma är både skönt, men samtidigt så jävla jobbigt eftersom var jag än tittar så tänker jag att D aldrig med kommer komma hem. Han kommer aldrig ligga i soffan igen. Han kommer aldrig laga mat vid spisen igen. Han kommer aldrig ligga bredvid mig i sängen igen. Aldrig igen kommer han massera mina fötter. Aldrig igen kommer jag kunna ringa honom bara för att höra hans röst och få hans kärlek. Det är så hemskt. Så jävla jävla hemskt.

Igår var han jättetrött och låg mest och blundade. Idag har han varit piggare och pratat lite grann. Det är så sjukt att fastän jag vet att han kommer dö inom några dagar, så tänds det ett slags hopp inom mig att det kanske inte är så, så jag har liksom fått förhandla med mig själv hela dagen och övertygat mig om att han snart kommer att dö. Hur sjukt är inte det? Förmodligen är det här en slags peak, och sedan kommer det bara gå neråt. Idag har jag sagt att jag älskar honom så himla många gånger, och han har svarat att han älskar mig. Det var fint att få ha gjort det. Jag bävar inför att somna, eftersom han kanske försvinner redan inatt. Och jag bävar inför att gå till sjukhuset imorgon, för han kanske dör imorgon.

1 Anonym:

skriven

<3
Hittar inga ord.....<3
eva_h...@

2 Hanna:

skriven

Fy vilken mardröm... :( tänker på Dig!

3 Nouw.com/lost:

skriven

Massa kramar, kan inte föreställa mig den smärtan pch chocken. Känner er inte men som jag tänker på er och känner att jag vill ställa upp för er. KRAM 💖💖💖💖💖💖

4 Anonym:

skriven

Tänker på dig, på er. Det finns inga ord för detta.
Massor av kärlek /Ida

5 Eva Gy:

skriven

Går inte att föreställa sig vad du går igenom nu❤️Styrka kommer här! Kram

6 Tove-Lia:

skriven

Finns inget att säga, mer än att skicka massa massa massa kramar och styrka.

7 diamondscharm.blogg.se:

skriven

💙💙 jag säger som en bekant sa till mig när Vincent hade gått bort. Det finns inga ord för din smärta så vi konstaterar bara att allt är åt helvete! Och precis så är det! Helt galet åt helvete. KRAM ❤️❤️

8 Ullis:

skriven

Man kan verkligen inte förstå varför livet ska vara så grymt :(
Stooooor KRAM!

Kommentera här: