Marken rämnar under mina fötter

Så idag kom samtalet. Jag skulle sova lite vid lunch för att jag var så fruktansvärt trött. Precis när jag somnat ringde telefonen. Det var läkaren på hospicet. Hon berättade att D nu gått in i en ny fas, och nu handlar det om timmar eller dagar. Han andas oregelbundet, är inte kontaktbar och pulsen slår fort. 
 
Nu är jag här, tillsammans med mina föräldrar och Ds föräldrar. Nu väntar vi på riktigt. Tidigare har jag känt mig lugn när jag varit vid Ds sida. Nu är det en helt annan känsla. Marken rämnar under mina fötter. Nu hoppas jag bara att det här ska gå fort. 
 
Älskling, du är hela min värld. Du kommer alltid vara med mig. 
1 Anonym:

skriven

❤️❤️❤️ Tänker på er och skickar styrkekramar. ❤️❤️❤️❤️

2 Anonym:

skriven

Jeg tenker på deg/dere! Jeg har akkurat opplevd det samme.

3 Anonym:

skriven

Jeg tenker på deg/dere! Jeg har akkurat opplevd det samme.

4 Maria:

skriven

Fina fina du Tänker så på dig. Sänder så många styrkekramar jag kan och kärlek i massor. Lider så med dig. Kram

5 Monica:

skriven

Fina fina du ❤️ Finner inga ord men tänker på dig massor i denna svåra stund❤️ Skönt att höra att ni /du har dina nära och kära med dig nu... Kramar i mängder

6 Tove-Lia:

skriven

Tänker på er precis hela tiden, fina fina ni. Massa kramar!!!

7 Susanne:

skriven

Kramar om ♥ ♥

8 marina:

skriven

Styrkekramar ♥♥♥

9 Anna :

skriven

Åh dina ord gjorde så ont i mig. Jag har följt din och D kärlekshistoria och kamp på håll länge nu men aldrig kommenterat, men ni påminner om det jag delade med min man. Han dog i cancer för ett år sedan och dina ord kunde vara mina.
Jag förstår att du vill att det ska gå fort nu när man har kommit dit där ni är nu så vill man bara dom ska få ro. Han har kämpat färdigt.. Och han får ha dig vid sin sida vilken trygghet för honom och vilken fin kärlek ni delat. Den kommer vara för evigt, men på ett annorlunda sätt.
Jag tänker väldigt mycket på dig. Jag skickar dig massor med varma kramar❤️❤️ Anna

10 Ingrid:

skriven

All kärlek sänder jag till dej nu. Kram

11 Susanne:

skriven

❤ till dig och din D

12 Sara:

skriven

❤️

13 Anna-Karin:

skriven

❤️❤️❤️

14 Eva Gy:

skriven

Kärlek till dig och D❤️

15 Annika:

skriven

Skickar min varmaste kram till er!❤

16 Anonym:

skriven

17 Jaana:

skriven

Styrkekramar <3 <3

18 Anonym:

skriven

Kärlek till sig i denna svåra stund. ❤

19 Hanna Karlsson:

skriven

Åh, fina Sara. Jag tänker på dig. Kram!

20 Anonym:

skriven

Älskade fina Sara! Åh vad jag tänker på dig. Både du och D har kämpat så länge nu. Snart somnar D in, men jag lovar dig att han kommer finnas kvar i ditt hjärta för alltid! Var inte rädd! Han kommer att somna in stilla och fint och du har många nära och kära som kommer att finnas runt dig. Många varma kramar från Carin ❤️

21 Lotta:

skriven

Många många kramar till dig Sara. ❤️

22 Linda:

skriven

Tänker på er!

23 Linda:

skriven

Tänker på er!

24 Malin jernstedt:

skriven

Kramar ❤️❤️❤️

25 Anonym:

skriven

Så sorgligt. Livet är inte rättvist.💔
Kram Sara

26 Sanna:

skriven

Jag finner inga ord... Men jag tänker på er💕💕

27 Marie:

skriven

Har följd din blogg länge men inte kommenterat. (Vi har goda vänner vars dotternhar en hjärntumör). Jag blir så berörd av er historia och önskar dig all styrka. Allt det fina som du och D har haft tillsammans kommer aldrig att försvinna. Ni är båda helt fanatstiska människor! Många varma tankar M

28 Milla:

skriven

Följer dig och lider med dig. Känner dig inte men då man läser en blogg så känns det som om man känner er och allt du skriver berör. Har min mamma som går bort alldeles i dagarna, men hon är ändå 74. Har även min vänninas man som fick diagnosen aggressiv hjärncancer i november förra året. Det är en orsak att jag hittade din blogg. Vill inte ens tänka tanken att han lämnar oss. Jaa, nu skickar jag bara styrka till dig och önskar att D inte lider. Du klarar dig nog. Solen kommer att skina på dig också, inte nu,och inte på länge men en vacker dag..

29 Linda:

skriven

Alla mina tankar till dig Sara.Saknar helt orden.Kram❤❤❤

30 Ullis:

skriven

Otroligt svårt…..tänker på dig Sara…..kram!

31 Anonym:

skriven

❤❤❤❤kramar❤❤❤

32 nadia:

skriven

❤❤❤Kramar ❤❤❤

33 Theresa:

skriven

💖💖💖 Kramar! 💖💖💖

34 Anonym:

skriven

Styrkekramar till dig 💕💕

35 ulrika:

skriven

<3 kramar! <3

36 Anonym:

skriven

Styrkekram 💖

37 Anne:

skriven

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

38 Anonym:

skriven

Finns inte ord som kan lindra det ni just nu upplever men jag skickar många varma styrkekramar till dig Sara❤

39 Anonym:

skriven

❤️❤️❤️

40 Nadia:

skriven

Gonatt kram till dig och D och hela familjen ❤❤❤

41 Anonym:

skriven

❤️❤️❤️

42 Sofia:

skriven

Styrkekramar! <3 <3 <3

Kommentera här: