Mitt hjärta är krossat

D ligger inför döden. Det handlar om dagar nu säger läkarna. Det är så fruktansvärt att jag inte vet var jag ska ta vägen.
1 Pernilla:

skriven

Känner er inte men tänker på dig ❤️

2 Anonym:

skriven

Läser varje dag , o blev helt kall av ditt inlägg.. Tankar o styrka till er..//Linda ( som inte alls känner er..)

3 Minna:

skriven

Kram💜

4 Rebecca:

skriven

Sara! Finaste Sara! Mitt hjärta frös till helt. Famlar efter halmstrån i hopp om att läkarna missbedömt... Önskar jag visste något jag kan göra för er.

5 Anna:

skriven

Ta vara på varenda minut. Tänker på er! Kram

6 Anonym:

skriven

Nej men.. Så fruktansvärt. Så fort..
Känner inte men känner så mycket med er.. All kärlek till er! <3

7 Stephanie:

skriven

Följer er kamp varje dag och hjärtat fryser till is. Tänker på er. Tänker på dig! Din makalösa kämpe.

8 jonna:

skriven

Jag önskar så att det fanns något jag kunde göra för att hjälpa, ni finns i mina tankar!

9 Carina:

skriven

Nej vad fort det går, D har blivit sämre så fort. Massor av kramar till dig!

10 Anonym:

skriven

Så ofattbart hårt Sara! Din älskade D. Jag hoppas att du har många nära och kära som finns vid din sida nu. Många varma kramar till dig och D! ❤️ Från Carin

11 Theresa:

skriven

Men... Fina fina... Klump i magen, kan inte ens tänka mig hur du mår och känner... Hoppas de har fel, att D har längre än så kvar! 😢 Tänker så på er! 💜💜💜

12 Anonym:

skriven

Kan inte ens föreställa mig vad ni går igenom, inte ens komma i närheten. Ni kommer alltid finnas hos varandra - alltid alltid alltid. Även om det förstås inte blir på samma sätt som nu... Det är många som är med er och tänker på er!💙

13 morgan skogsbo:

skriven

mitt stöd till dej..min sambo gick bort 13 okt 2011 i samma sjukdom...jag tror du känner att du gjort allt du kan göra för din partner

14 morgan skogsbo:

skriven

mitt stöd till dej...min sambo gick bort 13 okt 2011 i samma sjukdom...jag tror du känner att du gjort allt du kan göra för din partner.

15 Anonym:

skriven

Du och D finns i mina tankar. Denna fruktansvärda stund. Så verklig men ändå så overklig och helt utan rim och reson.
Ta vara på varje minut. Minns de sista dagarna som fullständigt outhärdliga men samtidigt så fina, värdefulla och fylda med kärlek ❤️
Du och D, i evighet
Kram Erika

16 Ingrid:

skriven

Åh Sara, det gör så ont att läsa. jag har följt er kamp länge nu och hela tiden jämfört med vår kamp vi kämpar med. Tyvärr verkar vi ha förlorat vi också. Stor kram och jag tänker på er 😢❤️

17 Linnea i Colorado:

skriven

Herregud.. jag ar helt mallos.. tanker pa dig hela tiden.

18 Anna:

skriven

Tappade andan när jag läste. Så oändligt sorgligt och bottenlöst onödigt. Lider med dig och tänker på dig.

19 Nilla:

skriven

Men nu blev jag alldeles förfärad när jag läste ditt inlägg:-( Har följt er kamp men inte kommenterat något tidigare. Vet inte vad jag ska skriva....ville bara skriva att jag tänker på er! Kram! <3

20 Anonym:

skriven

All styrka till dig ❤️

21 Lotta:

skriven

Finns inga ord för denna vidrighet. Tänker så på er! ❤️

22 Anonym:

skriven

Vill hålla om er och krama er.Hemska hemska sjukdom.❤❤❤/Nadia

23 Anonym:

skriven

Vill hålla om er och krama er.Hemska hemska sjukdom.❤❤❤/Nadia

24 Eva Gy:

skriven

Nu går det för fort😢Tänker på er❤️💗Kram

25 diamondscharm.blogg.se:

skriven

Åh nej 💔😔 jag gråter med er, finns ju inga ord men vill bara skicka världens största kram ❤️❤️

26 Anonym:

skriven

❤️❤️❤️ Kramar om ❤️❤️❤️

27 Susanne:

skriven

Tänker på er och hoppas att ni får fina dagar tillsammans i denna svåra stund. 💜

28 Katrine:

skriven

Önskar jag kunde skicka massor med styrka till dig. Hoppas du har någon som finns bredvid dig som stöd. Kram

29 Sara:

skriven

Tänker på er!! Så fruktansvärt, och så fort det gick. Kramar!!

30 Anonym:

skriven

Följt eran sida här och finner inga ord...all kärlek <3

31 Ullis:

skriven

Älskade vän…... det gör så ont att läsa……..finns inget jag kan säga förutom att jag känner verkligen med dig………tänker på dig och skänker dig en varm kram……är så ledsen…..

32 Josefine:

skriven

Så innerligt ledsamt att läsa. Tänker på er och önskar att det fanns mirakel för livet är för orättvist ❤️ Många många tankar och kramar

33 Anonym:

skriven

Det gör ont att läsa. Livet kan verkligen vara grymt.

34 Anna-Karin:

skriven

Åh nej! 😢 Livet är verkligen inte rättvist! Stor varm kram till dig ❤️

35 Anonym:

skriven

All styrka. Ofattbart. Han såg så stark ut bara för en vecka sen när du la ut. <3

36 Ylva:

skriven

Tänker på er! Så ledsen.

37 Anonym:

skriven

♡ Kram♡

38 Anonym:

skriven

Stor kram ❤️

39 Anonym:

skriven

♡ Kram♡

40 Maria:

skriven

Slutade andas för ett tag när jag läste! Så här skall inte livet vara!
Styrkekramar och många varma tankar från mig, som inte har kommenterat förut men som läst allt....

41 Eva:

skriven

Jag vet inte vad jag ska säga…...........<3<3<3

42 Anna-Karin :

skriven

Åh nej!! Livet är verkligen INTE rättvist! Stor kram till dig <3

43 Malin :

skriven

Tänker på dig ❤️

44 Linda:

skriven

Jag saknar ord men känner en sån sorg i hjärtat för såväl D som dig i detta Sara.Fy f-n... Jag sänder all värme och omtanke som finns i min kropp och själ till er båda./ Stor kram

45 Maria:

skriven

Styrketankar och stora kramar. Vi känner inte varandra, men jag vill skicka så mycket styrka och värme jag kan till dig i den här stunden.

46 Sofia:

skriven

Tänker på er.

47 Anonym:

skriven

All styrka till er Kram

48 Linda:

skriven

Vi ar sa manga som inte kanner dig personligen men som foljt dig/er i den har hamska resan... Tanker pa dig! Stor Kram

49 Anonym:

skriven

tenker på dere!

Na/Oslo

50 Karin:

skriven

Tänker på er! Varma kramar.

51 carina:

skriven

Har läst din blogg ett tag och vet precis vad du går igenom som anhörig till en mycket sjuk partner.
Min man fick en hjärntumör och avled våren 2005. Tänker på dig och skickar all styrka till dig.
Carina

52 Linda:

skriven

Mitt hjärta bara sjönk nu när jag läste detta. Det känns som att det gått så himla fort på något vis..
Jag tänker på er ofta. Hoppas på en fridfull stund för er och familjen nu sista tiden. Kram! <3

53 Hanna Karlsson:

skriven

All styrka till er! Kramar

54 Anonym:

skriven

Kärlek till dig. Fotspår i sanden. Googla på den och läs även om inget egentligen kan trösta. Kram

55 ulrika:

skriven

Tänker på er! sänder över styrka i massor!!!!!!!!!!!

56 Monica:

skriven

Kära du❤️ Så hemskt och fruktansvärt.. Vet vad du går igenom och det finns inga ord att beskriva hur ont det gör.. All kärlek till dig att du får kraft att orka med detta. Kramar

57 Anne:

skriven

Jag känner inte er men berörs så oerhört av det du skriver. Tänker på er i detta obeskrivligt svåra ni går igenom. ❤️❤️

58 Caroline:

skriven

Jag beklagar verkligen och önskar er all kärlek och styrka

59 Anonym:

skriven

All styrka till er! ❤️❤️

60 Linda Jansson:

skriven

Känner er inte men har följt din blogg länge. Tänker på er och sänder varma styrkekramar! Kram Linda

61 Linda Jansson:

skriven

Känner er inte men har följt din blogg länge. Tänker på er och sänder varma styrkekramar! Kram Linda

Kommentera här: