Smärtan

Det känns som att jag går sönder inuti varje gång jag tänker på att D är död. Varje cell gör ont. Hjärtat bultar. Blodet pumpas runt i min kropp. Lungorna ser till att jag andas. In och ut. Jag lever, men inuti känner jag mig död. En del av mig har försvunnit. Den bästa delen av mig har försvunnit. 
 
Ett av min älskade mans önskemål var att jag skulle starta en insamling på Hjärnfonden, så att vi skulle kunna bidra med lite mer pengar till forskning på hjärntumörer. D har alltid hoppats på att det i framtiden kommer att finnas något som botar, eller i alla fall förlänger livet, för sådana som har Glioblastom. Om ni vill så får ni gärna skänka en slant.
 
 
Du kan klicka på bilden för att komma till insamlingen, eller så kan du klicka på den här länken: http://www.hjarnfonden.se/insamlingar/3352-till-minne-av-daniel-shanazari/
1 Carina:

skriven

Vilken fin tanke med insamlingen! Kram

2 Nadia:

skriven

❤❤❤

3 Carina:

skriven

Fina Sara! 💖
Tack för att du har delat med dig!
Jag hittade din blogg i januari då jag sökte på Glioblastom & började läsa den, men det blev ett uppehåll då jag tar hand om min mamma som är på väg in i en demens & nu när jag fick en lugn stund så.... 💔 Åh, vad tårarna rinner.

Min pappa gick bort i april 2011 i samma sjukdom som Daniel.

Jag tycker att du är en fantastisk människa och det du har berättat om Daniel, vilken fantastiskt människa han var och er kärlek slår nog det mesta jag har läst.
Han finns med dig hela tiden och vakar över dig. 💞💞

Massor med kramar

(Har satt in en peng till Daniels minne)




4 Minna Pennhage :

skriven

💜💜💜

5 Anna:

skriven

Hej.
Jag hittade hit av en slump. Det var länge sen jag sökte på GB IV. Min man fick diagnos i oktober 2011. Han somnade in hemma 4/11 2012. Jag vet precis vad du går igenom.
Jag hoppas att du har människor runt dig som låter dig sörja på ditt eget vis.
Ska läsa hela dagboken du har skrivit, har bara hunnit lite. Men det jag läst har varit hög igenkänning.
Önskar dig styrka i din sorg.

6 Anna:

skriven

Hej.
Jag hittade hit av en slump. Det var länge sen jag sökte på GB IV. Min man fick diagnos i oktober 2011. Han somnade in hemma 4/11 2012. Jag vet precis vad du går igenom.
Jag hoppas att du har människor runt dig som låter dig sörja på ditt eget vis.
Ska läsa hela dagboken du har skrivit, har bara hunnit lite. Men det jag läst har varit hög igenkänning.
Önskar dig styrka i din sorg.

7 diamondscharm.blogg.se:

skriven

Kram 💔❤️

8 Catrin:

skriven

Tack för att du delat med dig!
Jag förstår precis vad du/ni gått igenom.
Förlorade min 28-årige son i samma hemska sjukdom.
Ta hand om dig.
Varma tankar.

Svar: Det är verkligen en fruktansvärd sjukdom. Ta hand om dig. Kram 💜
Sara

9 Sandra:

skriven

Åh. Sara. Jag har inte varit här inne på så länge och hade ingen aning om att din D inte finns kvar vid din sida längre. Har läst ikapp alla inlägg nu och tycker att du beskriver din kärlek och saknad på ett så ärligt sätt. Jag kan inte på något sätt förstå hur det är att förlora sin klippa och den man älskar mest i världen. Men du ska veta att dina ord och din historia berör varje fiber i min kropp.

Svar: Tack fina Sandra 💜
Sara

Kommentera här: