Jag klarar fan allt

Ah, vilka sköna sommardagar vi har haft. Underbart. Jag har solat lite (och möjligtvis blivit någon nyans mindre blek), promenerat i Hagaparken (är det bara jag som kommer på mig själv att mima till låtarna jag lyssnar på? Snälla säg att andra också gör det) och tänkt mycket på allt möjligt. Det är saker jag måste processa, tänka igenom och bestämma hur jag tänker kring. Jag brottas lite med min egen hjärna typ. Jag försöker utvecklas, bli bättre, bli av med mina mindre bra sidor. Mitt mantra just nu är: Jag klarar fan allt livet slänger i min väg. Vad som än händer, så kommer jag att klara av det.

Hur har eran helg varit?
1 Hanna Karlsson:

skriven

Din styrka är imponerande! <3 Min helg har varit så bra. Mycket ute i solen och mycket fotboll. Familjetid helt enkelt.

Svar: Härligt att höra 💜
Sara

2 Anonym:

skriven

Det har varit en underbar helg med mycket utejobb (jag är fritidsbonde), bränt mig i nacken. Mannen tycker att jag ska bli bättre på att inte bränna mig ;-) Jag har satt upp ett kortare stängsel, släppt ut fåren, planterat större trädgårdsland och börjat komplettera på ett längre stängsel.

Jag vill sjunga med, räcker inte att mima...


Svar: Låter väldigt härligt, trots brännan ☺️ Skönt att höra att det inte bara är jag som inte kan hejda mig när jag lyssnar på musik. 💜
Sara

3 Cissi:

skriven

Vad härligt att höra! Så glad när du skriver om härliga stunder du upplever. Du fixar allt. PS. Tyvärr mimar jag inte ;)

Svar: Tack, fina du 💜
Sara

4 Eleonor Walston:

skriven

JA du klarar allt!!!!!
Jag mimar ocksa till latar jag lyssnar pa nar jag tranar haha!

Svar: Haha, så skönt att höra att jag inte är ensam 💜
Sara

Kommentera här: