Saker som gör mig glad:



  • Att läsa bloggar och få en inblick i andras liv. Det ger mig perspektiv på livet, och ibland blir det kanske lättare att få distans till mitt eget liv. Ett exempel på en blogg jag gillar att läsa är Alex, varifrån jag lånat idén med saker som gör mig glad. Andra bloggar jag läser regelbundet är Sandras, Linnéas, och Lottas.  Nu känner ju inte jag de här kvinnorna egentligen, men det känns ändå som att vi är på förnamnsbasis. Sedan läser jag många andra bloggar mer sporadiskt. 
  • Alla sköna promenader och joggingturer jag har tagit i Hagaparken under de varma dagarna. Magiskt sätt att ladda batterierna på. Älskar't. Okej, kanske inte jätteälskar att springa eftersom mitt flås är under all kritik, men känslan efteråt. Älskar känslan av att vara klar med att springa, helt enkelt.
  • Alltså, mina vänner. Oj, de ställer upp på alla möjliga sätt. De lyssnar, läser och peppar. Underbara, fina, älsakde. Jag lovar att jag ska återgälda er tusenfallt. Ni är värda all kärlek i världen. 
  • Jag är en sucker för att pinteresta citat. Nästan lite tragiskt hur länge jag kan titta på olika citat på Pinterest, MEN det gör mig glad och tillfreds. Heja den känslan! HÄR hittar ni min Pinterest board med citat.
 
 
 
 
1 Anonym:

skriven

Fin bild på dig söta Sara! Kram kram Carin ❤️

Svar: Fina Carin, tusen tack! Kram 💜
Sara

2 Sanna:

skriven

Du gör mig glad som alltid skriver så berörande och gripande och vågar prata om det som känns tungt och svårt , och även det fina och enkla . Du verkar vara en sån person som man önskade att man hade haft som bästa vän /granne :) <3 beklagar verkligen sorgen och önskar dig allting gott , du berikar med dina inlägg och får mig att värdesätta tiden mer , förut klagade jag på att jag blev äldre , ( hatar att fylla år ) men nu tänker jag : wow , jag har fått vara med såhär länge , så fint <3 och jag känner en tacksamhet istället för stress . Livet är fanemej Fia med knuff , spelar ingen roll hur bra du spelar - ut kan man åka ändå och det är ju det som är så sorgligt hjärtskärande och fruktansvärt . Men istället för att gnälla över att jag snart är 30 så har jag insett att WOW , jag får bli 30 <3 tack . Tack för att du får mig att fokusera på dom viktiga detaljerna i vardagen och inte bara gnälla på skitsaker . Du gör skillnad . Kramar i massor till dig <3

Svar: Wow, du gör mig helt tårögd. Så himla fint av dig att ta dig tiden för att skriva kommentaren. Det betyder så mycket för mig att läsa det! Tusen tusen tack, fina du! 💜 Massor med kramar 💜
Sara

3 Alex :

skriven

Klart vi är på förnamnsbasis! :)
Jag är också en riktig sucker för citat av olika slag men har aldrig riktigt fattat Pinterest... Kanske borde ge det en chans till.

Svar: Jag fattade inte heller grejen med Pinterest i början, men när jag väl började så blev det kul. Man kan hitta all möjlig inspiration där ☺️
Sara

4 Sanna :

skriven

Vad jag blir glad när jag läser ditt svar på min kommentar fina du <3 om du har vägarna förbi Borås någon gång så bjur jag mer än gärna på en fika och en kram . Va rädd om dig !

Svar: Gulle dig! Detsamma gäller för dig om du är i Stockholm :) 💜
Sara

5 lotta:

skriven

Läser dina inlägg varje dag och du hjälper mig mycket. Det känns som vi är med om så liknande saker. Du är så stark Sara. Stor kram till dig <3

Svar: Du är också så stark, Lotta 💜 Stor kram
Sara

Kommentera här: