Hej igen

Fina ni. Ni tittar in här och jag har inte skrivit något sedan i augusti. Livet går på i en rasande fart. På ett sätt är det så skönt. Jag lever ett normalt liv. Ett liv utan rädslor (nästan i alla fall). Men på ett annat sätt så är det ju ett liv utan D. Jag får ofta skuldkänslor för att mitt liv går vidare, men inte Ds.

Det är så många saker jag vill berätta för honom. Så många saker jag vill be honom om råd om. Han var min ständiga klippa. Nu är jag min egen klippa.

Många tårar har runnit ned för mina kinder ikväll. Jag saknar min bästa vän. Han kände mig utan och innan, nästan bättre än vad jag kände mig själv.

Kärlek till er alla ❤️

1 Lotta:

skriven

Fina ❤️ Du är en förebild Sara. Du hjälper mig ta mig igenom detta helvete. Kram ❤️

Svar: Kram fina, fina du! ❤️😘
Sara

2 Ulrika:

skriven

Vad härligt att du är tillbaka på bloggen. Har saknat dina inlägg. Du skriver så fint om D och dig själv.....❤️

Svar: Tack fina du ❤️
Sara

3 Hanna Karlsson:

skriven

Kram till dig! <3

Svar: Kram ❤️
Sara

4 Eva:

skriven

Min älskling dödades av samma sorts monster i maj i år. Jag läste din blog efter han dött och den var ett stöd för mig. Jag har också kämpat med skuldkänslor och existensiell oro, har så velat veta att min finaste inte fortsatte plågas efter döden, som han gjorde sista tiden i livet. Nu efter ett halvår hoppas jag gå over i mer "ren" sorg och saknad. Kram på dig!

5 Silje:

skriven

Du er så sterk. Savner dere❤

6 Anonym:

skriven

Hej! Började läsa din blogg 2015 då jag gick igenom samma mardröm som du. Tack fina du för att du har delat med dig av allt, modigt gjort. Och till tröst för mig o många andra. Nu har det gått drygt ett år sedan min sambo gick bort, allt som man gått igenom känns overkligt. Men man måste leva på, vissa dagar är bättre än andra. Se det som är gott i livet trots allt. Varm kram till dig! /Anne Marie Greve

Svar: Hej!Tack för din fina kommentar! Ja, så är det verkligen. Det är så viktigt att få leva, även om vissa dagar är tuffare än andra. Stor kram
Sara

7 Hej, går igenom samma sak som dig med min fru just nu 😔 Jag vet ute vad jag ska ta mig till.:

skriven

Går igenom samma resa med min fru just nu, jag vet inte var jag ska ta vägen 😔

Svar: Jag lider med dig! Säg till om du vill berätta mer över mail. I så fall kan du skriva en ny kommentar med din emailadress (jag kommer inte att publicera kommentaren). Stor kram <3
Sara

Kommentera här: