Cancersnack

Min fina vän Lotta har tillsammans med fina Emma spelat in en podd som heter Cancersnack. I podden pratar de om cancer på ett öppet, ärligt och modigt sätt om både hur det är att vara drabbad och att vara den som står bredvid. Klicka HÄR för att lyssna på första avsnittet som handlar om hur det är att få beskedet. Ni kan också hitta podden på iTunes och andra poddappar. 
 
 
I avsnitt tre kommer ni att få höra mig när Lotta och Emma intervjuar mig om hur det är att vara anhörig till någon med obotlig cancer. Det är så himla fint att jag fick vara en del av det avsnittet. Det är som att D får leva vidare ytterligare lite genom att vår historia sprids till några fler. 
 
Ta hand om varandra, älskade ni. Livet är så värdefullt!
1 Lotta:

skriven

❤️❤️❤️❤️

2 Ragnar Hoff:

skriven

Hei ! VI er en konferansearrangør i Norge som ønsker å invitere deg til et foredrag på Gardermoen, Oslo. Ta kontakt med meg på mail.. Gjelder 30. november 2017

3 Mia:

skriven

Hej! Var på din föreläsning idag, Ville bara säga att jag tycker den var väldigt fin!

Svar: Tusen tack, Mia! Vad glad jag blir ❤
Sara

4 Anna:

skriven

Det har gått ett tag sen din stora förlust ser jag men jag skriver ändå... förlorade min mamma i glioblastom för en månad sedan , hon levde bara ca 3,5 månad efter diagnos. Det är en sådan fruktansvärt vidrig sjukdom att jag blir helt kall i hela kroppen bara jag hör ordet....
kram Anna

Svar: Jag beklagar din sorg, fina du ❤️ Det är fruktansvärt att förlora en närstående. Finns det något jag kan göra för dig? Stor kram Sara
Sara

Kommentera här: